-Maski
- Draculaura
Maska jest bardzo ładna. Jedyny minus to to, że nos będzie "prosty", a reszta twarzy będzie widziana z boku. 9,5/10
2. Clawdeen
Maska również jest ładna. Minus ten co wyżej. 9,5/10
3. Cleo
4. Lagoona
No, tutaj przynajmniej i nos i twarz będą "na prosto". Jednak w opasce mogli poprawić cieniowanie. 9,5/10
-I najważniejsze......
Pudełko na popcorn! Gdyby w kinie pojawiło się takie pudełko musiałabym je mieć! Chętnie kupiłabym dodatkowo jakąś przekąskę, np. żelki, nachos lub coś innego, bądź dodatkowy napój, aby zdobyć takie pudełko. Po prostu pudełko jest megazastraszniaścierewelacyjnobombowe! 20/10 XD
Co się wam bardziej podoba - pudełko czy maski? Która maska jest najładniejsza? Kupilibyście takie pudełko na popcorn?





Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będzie mi miło jeśli napiszesz jakiś fajny komentarz :* Jeśli jesteś hejterem - SPADAJ STĄD!