niedziela, 29 czerwca 2014

4-pak rodziny Wolf

Ostatnio prawie nic się nie dzieje w świecie MH. Mattel zajął się EAH i o MH chyba zapomniał. Do Internetu jednak firma wypuściła kiepskiej jakości zdjęcie nowego 4-paku!

Seria podoba mi się. Oprócz Clawdeen wszystkie lalki są super. Co mi nie pasuje w Clawdeen?
  • Zielona bluzka/góra sukienki jest beznadzieją
  • Falbanka przy spódnicy/dolnej części sukienki nie pasuje
  • Kolor kołnierzyka nigdzie nie pasuje   
Clawdia i Howleen najlepiej wypadły z serii. Dobrym pomysłem było, aby każdy członek rodzeństwa miał paski i kołnierzyk. Clawdii dobrze w kitce i okularach.
Howleen ciekawie wygląda w "połączonych dwóch bluzkach". Do Clawda nie pasują mi buty.
Ogólnie seria podoba mi się. Poza Clawdeen wykonali kawał dobrej roboty.

Cieszycie się z nowego 4-paku? Które lalki wam się podobają, a które nie?


niedziela, 15 czerwca 2014

Dwupak

Tak wiem, że bardzo długo nie pisałam i za to przepraszam. Ale już jestem i mam dla was dwupak Deuca i Gila!

Dwupak jest przerażająco fajny! Ubrania lalek są całkiem OK. Tylko koszula Gila wygląda jakby nasz potwór słodkowodny wpadł do szafy Lagoony i ją założył.

Nie mam ani Deuca, ani Gila, więc muszę zdobyć ten dwupak!

Chcecie ten dwupak?


środa, 7 maja 2014

Art Jane z serii DDG lub DOTD

Znalazłam art Jane z serii DDG lub DOTD (nie jestem pewna z której).

Jest bardzo ładny. Strój podoba mi się. Uroku dodaje jej lewa ręka przy twarzy oraz prawa na biodrze. Zadziorna twarz dobrze komponuje się z całą resztą. Moja ocena: 10/10

Podoba się wam art Jane z DDG, bądź DOTD?


Nowy pięciopak

W Internecie zagościło zdjęcie nowego pięciopaku:
(
Od lewej: Wolny Moe, Lagoona Blue, Cleo de Nile, Treasurer Golda i Scarah Screams.
Wolny Moe nie bardzo różni się od wersji GS. Lagoona wyszła cudnie, a Cleo tak egipsko. Scarah.. tak pół na pół. Treasurer Golda to postać z tła, tak jak Scarah czy Iris. Mattel bierze się za postacie z tła!
Oto zdjęcie Treasurer:
Cóż, za dużo nie wywnioskuję z tego zdjęcia.
Ten pięciopak jest nawet ładny.

A wam się podoba? Czy Treasurer jest według was interesująca?

Lalki z FF zapakowane

Kojarzycie jeszcze Sirenę, Aveę i Bonitę? Te trzy upiorki są już zapakowane!

Zacznę od Bonity:

Dopiero teraz widzę jakie ma długie włosy o.O Bonita jest śliczna! Mam tylko jedno zastrzeżenie: wzór na nogach wygląda jak rajstopy i niekorzystnie to wygląda. Jednak nie odbiera to lalce uroku. Moja ocena: 9,5/10.

Teraz czas na Sirenę:
Sirena jest ładna, jednak na arcie i na zdjęciu promocyjnym ma białą skórę, a tu jest szara. Może to kwestia oświetlenia i mam nadzieję, że tak jest, bo Sirena jest za ładna, aby ją skopsić czymś takim jak kolor skóry. Mimo tego, bardzo mi się podoba. Moja ocena: 9/10

Kończymy dzisiejszego posta Aveą:

Możemy tu zauważyć, że nogi Avey są zginane, a nie - jak u Koszmara - nie zginane. Połączenie harpi i centaura było dobrym pomysłem. Avea ma zadziorny makijaż - strzał w dziesiątkę! Ubranko również jest niczego sobie. Avea ma skrzydła, które są bardzo ładne i rękawiczki. Niestety, nie mogę dostrzec, czy są to rękawiczki z materiału, czy odlew rąk. Wydaje mi się, że to pierwsze, jednak nie będę zła, gdy okaże się, że to odlew. Fryzura Avey również jest bardzo ładna. Moja ocena: 10/10

Na pudełkach pisze, że są to potwory 2 w 1. Okej. Bonita to połączenie kościotrupa i ćmy, Avea to harpia z centaurem, ale Sirena? Z kim nasza syrena jest połączona? Wydaje mi się, że z duchem.

Podsumowanie:
Te trzy lalki to jedne z najlepszych Mattela. Jednocześnie są to najlepsze lalki z serii Freaky Fusion.

Cieszycie się, że lalki są już zapakowane? Jak myślicie, z jakim potworem mogłaby być połączona córka syreny?


Pełne arty postaci z serii Creepateria!

Pojawiło się zdjęcie pełnych artów postaci z serii Creepateria.

Zacznę od wilkołaczki - Howleen!
Art jest zabójczy! Podoba mi się poza i jej lewa ręka (z naszej perspektywy - prawa). Fajne jest też ułożenie nóg. 10/10
Przejdę do wampirki-wegetarianki kochającej róż i czerń - Draculaury!
Ten art jest również niczego sobie. "Lekkości" i słodkości dodaje mu ta noga uniesiona do góry. 10/10
Na koniec modna córka mumii - Cleo!
Cleo najmniej mi się podoba. Ma taki "zły" wzrok. Jakby nie smakowało jej stołówkowe jedzenie. Niekorzystnie to wpływa na opinię Creepaterii. To sprawia (chociaż cała reszta w jej arcie mi się podoba), że nie podoba mi się jej art. 6/10

Który art podoba wam się najbardziej?

czwartek, 1 maja 2014

Rochelle i Catrine w nowej, nieznanej serii

ArmagedonToys jakiś czas temu dodało zdjęcie Rochelle i Catrine z nieznanej serii.
Wyglądają trochę jak z Dead Tired i to by nawet pasowało, gdyby nie...... buty. No właśnie - buty. Upiorki z Dead Tired mają zupełnie inne buty (takie "papucie"). Mimo tego upiorki są bardzo ładne. Do Rochelle pasuje miętowy kolor i szkoda, że nie użyto go również w innej serii. Fryzura i strój gargulicy również są godne uwagi. Moja ocena: 10/10
"Zakochałam się" w Catrine ♥ jest bardzobardzobardzobardzobardzobardzobardzo ładna/śliczna/piękna. Moja ocena: 20/10 xD
Mam nadzieję, że te lalki nie będą w dwupaku, bo mam chrapkę na Catrine!

Obie lalki wam się podobają? Która bardziej? Chcecie je w dwupaku czy osobno?


wtorek, 29 kwietnia 2014

Szmacianka Stracha normalnych rozmiarów

Twórca MH pojawił się ostatnio....
......ze szmacianką Stracha ludzkich rozmiarów!

Szmacianka jest bardzo ładna. Jedyne co mi nie pasuje w szmaciance to guziki na oczach - są za wielkie!

Podoba wam się ta szmacianka?


sobota, 26 kwietnia 2014

Nowe lalki dołączą do Sweet Screams?

ArmagedonToys udęstępniło ciekawe zdjęcie:

Widzimy tu zombiaczkę Ghoulię i córkę Yeti  - śnieżną Abbey.  Zacznę od Ghoulii:
Dobrym pomysłem było dodanie żółtego do stroju. Widzę tu również kolor zielony.  Lalka stwarza wrażenie "kontrolowanego nieładu". Oczywiście w połączeniu z zombiaczką bardzo dobrze to wygląda. Kokardki... ten motyw bardziej pasuje mi do Draculaury, co nie znaczy, że kokardy nie pasują do Ghoulii. Lalka ma również "rękawiczki" co uważam za "+". Moja ocena: 9/10
Teraz czas na Abbey:
Różowy?! Nie pasuje mi tutaj ten kolor. Może lepiej by było, gdyby ten kolor nie występował tutaj w takiej ilości. Nie wiem czy jest tutaj zielony, czy miętowy, ale wiem, że średnio pasuje tu ten kolor. To "coś" na głowie nie ładnie wygląda w połączeniu z resztą. I jeszcze "nóż w plecy", czyli te biale skarpety na nogach Abbey. Okropnie wyglądają. Jedyne co mi się podoba w całej lalce to "bufki" przy sukience, krój sukienki i napój, który Abbey trzyma w ręku. Moja ocena: 4/10.

Która lalka podoba wam się bardziej? Cieszycie się, że kolejne lalki dołączą do serii Sweet Screams?


czwartek, 24 kwietnia 2014

Ubieranka Venus I ♥ Fashion

StarSue jakiś czas temu dodało ubierankę Venus z serii I ♥ Fashion.

Ekran startowy.


Tak ja ubrałam Venus.

Ubieranka jest bardzo dobrze wykonana. Nie zabrakło nawet spodni! Piosenka w tle jest świetna, wpada w ucho i żałuję, że SS nie podało jej nazwy, bo od razu bym ją ściągnęła :( 

Podoba się Wam? Wiecie jaka piosenka leci w tle?


niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołych świąt!

Życzę wam smacznego jajka i bardzo, bardzo, bardzo, bardzo mokrego dyngusa!

Robecca Steam ♥

Mam Robeccę! Kupiłam ją w Carrefourze za 40 zł ^^ Robcia występuje w Dead Tired. A teraz zdjęcia mojej 15 lalki!


 Lalka jeszcze w pudełku.
 Lalka wyjęta z pudełka.
 To jest gramofon.

 Tył telefonu.
 Nogi Robekki. Nity i śrubki(tak, to kółeczko to śrubka...) fajnie wyglądają.

 Papucie Robekki. Śmieszne są.

 "Maska-opaska" Robekki.
 Uwielbiam tę twarz ♥ Jest taka ładna. Do Robekki pasują czerwone usta.

 Bluzeczka na ramiączkach = góra od piżamy
Spodenki - szorty = Dół od piżamy

Widzicie te kółka zębate? One się kręcą!

Ta lalka jest bardzo ładna.


Mózg?!

Znalazłam bardzo ciekawe zdjęcie głowy Venus z serii "Zombie Shake". Otóż, na wygolonej części głowy Venus znajduje się narysowany...... MÓZG!

To bardzo ciekawy pomysł. Czy dobry - okaże się "w praniu". Lalka jest bardzo udana, a twórcy zrobili nawet coś takiego jak mózg.

Co myślicie? Czy pomysł jest ciekawy?


wtorek, 15 kwietnia 2014

Ręcznik z kapturem

Do Internetu wyciekło zdjęcie ręcznika kąpielowego z kapturem.
 LOL. Wygląda okropnie. Jet to przód ręcznika.

 To jest tył. Tył przynajmniej jeszcze jako tako wygląda.

Sprawdziłam cenę. Cena jest z kosmosy, bo ręcznik kosztuje... 62,46zł! No błagam 62 zł za takie coś?! Nie opłaca się.

Podsumowując. Ręcznik jest okropny i bardzo drogi.

Założylibyście taki ręcznik?


sobota, 12 kwietnia 2014

Nickelodeon ♥

Dzisiaj na Nickelodeonie dzisiaj o 15.55 będziemy mogli obejrzeć film "Strach, kamera, akcja!". Kto nie oglądał może go dzisiaj obejrzeć.


Ale spokojnie. Jeśli ktoś nie może obejrzeć go dzisiaj, to jutro jest powtórka o 12.05!

Ja chyba nie obejrzę, ponieważ mnie nie będzie. A jutro nie będę oglądała, bo ten film mam ☻. Ale was zachęcam do obejrzenia filmu ☺.

Obejrzycie? Jeśli tak to dzisiaj czy jutro?

środa, 9 kwietnia 2014

Ubieranka Clawdeen Black Carpet

SS dodało ubierankę Clawdeen z serii Black Carpet.


Ekran startowy.
 
Moja stylizacja Clawdeen.

W tle leci jakaś francuska piosenka. Bardzo pasuje do ubieranki. Tu link do gry - Clawdeen Black Carpet.

Spodobała się wam gra?